storytelling

Storytelling: verhalen vertellen vanuit het hart van je onderneming!

Jouw onderneming, dat is je passie, de belichaming van jouw dromen voor de toekomst! Jij voelt dat, brandend als een vuur binnenin. Het drijft jou om stappen te nemen, om dingen te veranderen, om de droom waar te maken. Voor jou is het glashelder.

Voor jouw doelgroep is het niet glashelder.

Wanneer jij ze vertelt dat jij een passie hebt en dat je anderen daarmee kunt helpen, dan knikken ze vriendelijk. En verder niets. Want zij voelen het niet, dat vuur van jou.

Door verhalen te vertellen kun jij dat vuur aan anderen laten voelen. Hen ermee aansteken en overtuigen.

Jij hebt storytelling nodig!

En daar ga ik je bij helpen.

Storytelling- een authentiek verhaal vertellen als een avontuur

Waarom wil jij storytelling gebruiken?

Iedereen heeft verhalen in zich, bij zich. Het is de kern van wie we zijn, waarom we doen wat we doen en waarom we bepaalde dingen belangrijk vinden. Al die verhalen maken ons tot dat unieke wezen wat we zijn: ons eigen persoon.

Vanuit onze persoonlijkheid maken we verbinding met andere persoonlijkheden, gebaseerd op gelijke ideeën, normen, dromen. Zo werkt dat ook voor ondernemingen: verbinding door persoonlijkheid.

Jouw onderneming heeft ook een eigen unieke persoonlijkheid. En verhalen die deze persoonlijkheid herkenbaar maken. Dit zijn de verhalen die je echt wilt delen, omdat ze laten zien waarom jouw onderneming er is, wat jouw toekomstdromen zijn en hoe jij daarmee anderen kunt helpen.

Vertel je verhalen

Lees hier mijn blog over storytelling!

De Beschrijfster en jouw Storytelling

Ik luister onwijs graag naar de verhalen van anderen, over hun vuur voor hun passies, waarom zij doen wat ze doen. Zoals jouw verhalen!

Mijn Storytelling:

  • Ik Beschrijf jouw basisverhaal: de kern van jouw onderneming. Jouw ‘waarom’, je missie en visie, de hindernissen die jij dapper hebt genomen om te komen waar je nu bent.
  • Vanuit dat basisverhaal gaan we samen op zoek naar de verhalen in en rond je onderneming: de verhalen die er echt toe doen, die jouw basisverhaal ondersteunen.

Zo ontstaat er een uitgebreid verhaal, krijgt je ondernemingspersoonlijkheid lagen en interesse. Het wordt een echte persoonlijkheid, waar jouw Ideale Klant zichzelf in kan herkennen en ermee wil identificeren.

Verhalen hebben illustraties, om het beeld wat ze willen overdragen te visualiseren. Samen brainstormen we over creatieve mogelijkheden waarmee jij de persoonlijkheid van je onderneming echt kunt laten spreken, tot leven kunt laten komen.

Het Basisverhaal is de kern, dat je op zoveel verschillende manieren tot leven  kunt laten komen.

Laten we samen ontdekken hoe!

Het basisverhaal is de kern van je onderneming

mijn werkwijze

Om jouw verhaal te vinden, gaan we samen in gesprek. Door mijn 101 vragen (het kunnen er meer of minder zijn) te beantwoorden, krijg ik een goed beeld van jou en je onderneming.
Hiermee kan ik jouw Basisverhaal schrijven, het kloppend hart van al je andere uitingen!

We spreken een deadline af, zodat we allebei duidelijk weten waar we aan toe zijn.

Voor die deadline krijg je van mij een concept in Word opgestuurd, waarop jij je feedback kunt geven. Die feedback verwerk ik in het concept waarna ik je de definitieve uitwerking van je verhaal toestuur.

Jouw Basisverhaal is dan klaar om de wereld te veroveren!

ENTHOUSIAST GEWORDEN? IK OOK!

Ik luister intens graag naar ondernemers die vertellen over hun passie: hun onderneming.
Wil je meer weten? Neem dan contact op.

Ik ben heel benieuwd naar jouw verhalen!